Een bevalling is nogal een ingrijpende gebeurtenis voor je lichaam en dan heb ik het nog niet eens over de impact van een zwangerschap en baby op je priveleven. Je voelt je  onzeker over je postpartum lichaam, je bent bang om in je broek te plassen als je moet niesen, de wallen hangen tot op je schoenen en je energie is op. Je zou hier best wel iets aan willen doen, maar hebt geen idee waar je moet beginnen.

Als moeder heb je het retedruk en om nog ergens een potje tennis, rondje hardlopen of groepslesje tussen te proppen, valt niet mee. Maar als je toch die tijd voor jezelf creëert, heeft dat een enorm positieve impact op jouw leven als moeder. Je bent energieker en fitter, zit lekkerder en strakker in je vel en kunt op die manier meer terug geven aan je kinderen en partner (ook heel belangrijk). Of je nu terug op je oude gewicht wilt komen, wilt werken aan spierversteviging of jezelf een healthy lifestyle gunt, ik kan je hierbij helpen.

Het programma

De focus van het Fit Mom programma ligt op veilig en effectief herstel. We gaan je conditie en energielevel weer op peil brengen, je spieren versterken en waar nodig werken aan vetverbranding. Er is veel aandacht voor de spieren die het tijdens je zwangerschap zwaar te verduren hebben gehad, zoals je core- en bekkenbodemspieren.

Tijdens de intake nemen we door wat je graag zou willen, waar je tegenaan loopt en wat je nodig hebt om je doelstellingen te bereiken. Flexibiliteit is heel belangrijk en we gaan samen na wat voor jou het beste werkt en dat verwerken we in een plan. We meten je vorderingen elke twee weken en ik sta altijd voor je klaar om je aan te moedigen en je vragen te beantwoorden.

Lokatie Eat Lift Love’s private studio in Breda of bij jou thuis.

Duur 12, 16, 20 of 24 weken, minimaal 1 personal training en 1 thuistraining of small group training in de week (maar beter nog is 3 keer per week sporten).

Voor wie Voor alle moeders die tijd voor zichzelf en een gezonde lifestyle willen maken om zich weer op hun best te voelen. Ook geschikt voor de minder ervaren sporters. Vanaf 8 weken na de bevalling.

Met wie Je wordt getraind en gecoacht door mij. Personal training is ook mogelijk in combinatie met thuistrainingen die je in je eigen vertrouwde omgeving kunt doen. Wil je kosten besparen en de gezelligheid van een vriendin, zus of buurvrouw die ook (net) een kind heeft gekregen, dan is het ook mogelijk om in duo’s te trainen.

Wanneer Op tijden dat het jou uitkomt!

Voor een proefles of meer informatie over de mogelijkheden, laat hier je gegevens achter!

Advertisements