Een bevalling is nogal een ingrijpende gebeurtenis voor je lichaam en dan heb ik het nog niet eens over de impact van een zwangerschap en baby op je priveleven. Je voelt je  onzeker over je postpartum lichaam, je bent bang om in je broek te plassen als je moet niesen, de wallen hangen tot op je schoenen en je energie is op. Je zou hier best wel iets aan willen doen, maar hebt geen idee waar je moet beginnen.

Als moeder heb je het retedruk en om nog ergens een potje tennis, rondje hardlopen of groepslesje tussen te proppen, valt niet mee. Maar als je toch die tijd voor jezelf creëert, heeft dat een enorm positieve impact op jouw leven als moeder. Je bent energieker en fitter, zit lekkerder en strakker in je vel en kunt op die manier meer terug geven aan je kinderen en partner (ook heel belangrijk). Of je nu back in shape wilt komen na de zwangerschap, weer lekker wilt bewegen ondanks je bekkenklachten of andere pijntjes of jezelf een healthy lifestyle gunt, I’m your girl!

Het programma

De focus van het Fit Mom programma ligt op veilig en effectief herstel. Ik ben gespecialiseerd in postnatale fitness en herstel en train dagelijks mama’s naar hun optimale postpartum lijf. Ik maak altijd een programma op maat, waarbij we beginnen aan de basis; het herstel van een goede ademhaling en optimaal postuur, het verstevigen van de core en waar nodig het versterken (of juist ontspannen) van de bekkenbodem en herstel van een diastase. Daarbij bekijk ik je voedingspatroon. Ik zet je niet op een streng dieet, maar ga je wel helpen bij het vinden van een goede balans tussen gezond en gezellig. En we gaan ervoor zorgen dat je je zwangerschapskilo’s kwijt raakt en je conditie weer op peil is.

Tijdens de intake nemen we door wat je graag zou willen, waar je tegenaan loopt, je eventuele klachten en wat je nodig hebt om je doelstellingen te bereiken. Samen gaan we na wat voor jou het beste werkt en dat verwerken we in een plan. We meten je vorderingen en ik sta altijd voor je klaar om je aan te moedigen en je vragen te beantwoorden.

Lokatie Eat Lift Love’s private studio in Breda of bij jou thuis.

Duur Minimaal 12 weken en minimaal 1 personal training en 1 thuistraining in de week (maar beter nog is 3 keer per week sporten).

Voor wie Voor alle moeders die willen werken aan hun optimale postpartum lijf, energieniveau en zelfvertrouwen. Ook geschikt voor de minder ervaren sporters. Vanaf 6 weken na de bevalling, maar vraag wel even toestemming aan je arts. Eventueel ook in duo met een andere mama!

Wanneer Op tijden dat het jou uitkomt!

Voor meer informatie over de kosten, klik hier. Nu voordeligere daltarieven! Interesse of meer weten? Laat hier je gegevens achter!

 

Advertisements