Kun je je nog herinneren wanneer je voor het laatst, tussen volle luiers, babyprutjes en wasjes draaien door, tijd hebt genomen om te sporten en je weer een beetje vrouw te voelen? Als moeder heb je het retedruk en om nog ergens een potje tennis, rondje hardlopen of groepslesje tussen te proppen, valt niet mee. Maar als je toch die tijd voor jezelf creëert, heeft dat een enorm positieve impact op jouw leven als moeder. Je bent energieker en fitter, zit lekkerder en strakker in je vel en kunt op die manier meer terug geven aan je kinderen en partner (ook heel belangrijk). Of je nu terug op je oude gewicht wilt komen, wilt werken aan spierversteviging of jezelf een healthy lifestyle gunt, ik kan je hierbij helpen.

Het programma

We gaan je conditie en energielevel weer op peil brengen, je spieren versterken en waar nodig werken aan vetverbranding. Er is veel aandacht voor de spieren die het tijdens je zwangerschap zwaar te verduren hebben gehad, zoals je core- en bekkenbodemspieren.

Tijdens de intake nemen we door wat je graag zou willen, waar je tegenaan loopt en wat je nodig hebt om je doelstellingen te bereiken. Flexibiliteit is heel belangrijk en we gaan samen na wat voor jou het beste werkt en dat verwerken we in een plan. We plannen ook een intake bij de fysiotherapeut in om je te kunnen verzekeren van een veilig en effectief programma. We meten je vorderingen elke twee weken en ik sta altijd voor je klaar om je aan te moedigen en je vragen te beantwoorden.

Lokatie Move Too, Breda (en zelfstandig thuis)

Duur 12, 16, 20 of 24 weken, minimaal 1 personal training en 1 thuistraining of small group training in de week (maar beter nog is 3 keer per week sporten).

Voor wie Voor alle moeders die tijd voor zichzelf en een gezonde lifestyle willen maken om zich weer op hun best te voelen. Ook geschikt voor de minder ervaren sporters. Vanaf 8 weken na de bevalling.

Met wie Je wordt getraind en gecoacht door mij en je wordt, indien gewenst, begeleid door een fysiotherapeut die kan ondersteunen bij eventuele specifieke klachten of problemen. Personal training is ook mogelijk in combinatie met thuistrainingen die je in je eigen vertrouwde omgeving kunt doen. Wil je kosten besparen en de gezelligheid van een vriendin, zus of buurvrouw die ook (net) een kind heeft gekregen, dan is het ook mogelijk om in duo’s te trainen.

Wanneer Op tijden dat het jou uitkomt!

Voor een proefles of meer informatie over de mogelijkheden, laat hier je gegevens achter!

Advertisements